Medewerker Verhuuradministratie

Over de vacature

Openingsdatum
10-04-2025
Sluitingsdatum
27-04-2025
Opleidingsniveau
MBO, HBO
Vakgebied
Vastgoedbeheer
Dienstverband
Fulltime
Uren per week
36 - 36
Salarisindicatie
€ 2.700 - € 3.831

Het team Beheer Sportaccommodaties is op zoek naar een Medewerker Verhuuradministratie voor de binnensportaccommodaties. Dit team maakt onderdeel uit van de afdeling Vastgoedbeheer van de gemeente Breda. Als Medewerker Verhuuradministratie ben jij samen met je collega het eerste aanspreekpunt voor huurders en potentiële huurders van zowel binnen- als buitensportaccommodaties in de gemeente Breda. Samen zorgen jullie ervoor dat de verwerking van reserveringen soepel en efficiënt verloopt. Je fungeert als vraagbaak voor inhoudelijke vragen, behandelt aanvragen voor het sportseizoen zorgvuldig en zorgt voor een goede onderlinge samenwerking binnen het team.

Wat ga je doen?

Je takenpakket bestaat niet alleen uit administratieve werkzaamheden, maar ook uit veel telefonisch en per e-mail contact met individuele sporters, sportverenigingen, basisscholen, middelbare scholen en nationale sportbonden zoals de KNVB en KNSB. Als Medewerker Verhuuradministratie maak je deel uit van een team van 55 collega's die 7 dagen per week, van 07:00 tot 24:00 uur, actief zijn op de diverse binnensportlocaties van de gemeente Breda.

  • Je zorgt voor een gestructureerde en accurate verhuurplanning voor zowel de binnen- als buitensportaccommodaties.
  • Je behandelt aanvragen voor het sportseizoen en zorgt ervoor dat sporters/klanten tijdig een huurcontract ontvangen.
  • Je verzorgt een nauwkeurige administratieve afhandeling van klantgegevens, contracten en facturen.
  • Je schakelt met collega’s van de horeca (De Kragt, De Huif, De Drie Linden, Jeugdland, Haagse Beemden hal, Gemeentelijk Sportcentrum) over de horecawensen van gebruikers voor sportbijeenkomsten, cursussen en vergaderingen.
  • Je meldt gebreken aan de sportaccommodaties aan de coördinator en beheerders.
  • Je toont sporters/klanten de sport-, overleg- en cursusruimtes van grote sportaccommodaties en zorgt voor een juiste afstemming en vervolgcontact.
  • Je handelt klachten van sportverenigingen af (indien mogelijk) en schakelt met je teamleiders wanneer nodig.
  • Je behandelt aanvragen voor evenementen en zorgt samen met collega's voor de interne voorbereidingen.

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over mbo+/ hbo denk- en werkniveau.
  • Je denkt mee met de klant en stelt de klant centraal.
  • Je bent flexibel in het schakelen tussen verschillende soorten werkzaamheden en punctueel in planning en geschrift.
  • Je bent stressbestendig, bent niet snel van je stuk te brengen en durft ook nee te verkopen aan de klant/sporter.
  • Je bent proactief en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je kan goed zelfstandig werken en vindt het daarnaast ook tof om samen met een efficiënt werkend team aan gezamenlijke doelen te werken.
  • Je hebt bovenal veel affiniteit met sport en vindt het belangrijk dat sport toegankelijk is en blijft voor de inwoners van Breda.

Wat bieden wij?

Werken bij de Gemeente Breda is werken in een stad met ambities. We denken vooruit en maken mogelijk. Voor onze inwoners én voor onze medewerkers. Naast een baan met impact kun je daarom rekenen op:

  • Een jaarcontract voor 36 uur per week met mogelijk uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris van maximaal € 3.831,- (schaal 7) op basis van 36 uur.
  • 201,6 verlofuren per jaar bij een contract van 36 uur.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% boven op je salaris dat je kunt inzetten voor studie, extra verlof of bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets. Het bedrag laten uitbetalen als een soort 13e maand kan ook.
  • Volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een goede werkprivébalans met flexibele werktijden.
  • Een laptop en mobiele telefoon.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.
  • Een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering.
  • Een goede pensioenregeling bij ABP waarbij wij als werkgever 70% van de premie betalen en jij slechts 30%.

Wie zijn wij?

Wij zijn team binnensport, allemaal op onze eigen manier enthousiast en sportief. Ons team heeft in het afgelopen jaar een aardige race gelopen waardoor we in korte tijd zijn gegroeid naar 55 medewerkers: Samen zijn we verantwoordelijk voor de 22 binnensportaccommodaties van de gemeente Breda.

Lees meer over de Gemeente Breda

Enthousiast geworden?

Reageer dan snel op deze vacature van Medewerker Verhuuradministratie. Dit kan tot en met 27 april 2025. De eerste sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdagmiddag 8 mei, de tweede gesprekken op woensdagmiddag 14 mei.  We streven ernaar om het contract zo spoedig mogelijk in te laten gaan.

Wil je eerst meer informatie over de inhoud van de vacature of ben je nieuwsgierig naar hoe deze baan er in de praktijk uitziet? Je kunt je inhoudelijke vragen stellen aan Wessel Geus, teamleider Binnensport via telefoonnummer 06-14 71 1922 of aan Nikie van Gils, teamleider Binnensport via telefoonnummer 06-46 99 5688.

Goed om te weten:

  • De Gemeente Breda is een werkgever die gelijke kansen biedt. Wij ontvangen graag sollicitaties van alle voldoende gekwalificeerde personen ongeacht hun komaf, geslacht, functiebeperking, religie/overtuiging of leeftijd.
  • Als ambtenaar heb je een bijzondere verantwoordelijkheid. Daarom vragen we van iedere nieuwe collega een Verklaring Omtrent het Gedrag. Ook kan het zijn dat we je openbare sociale mediaprofiel raadplegen en leg je een ambtseed of -belofte af.

 Deze vacature delen? Geen probleem! Acquisitie stellen we niet op prijs.

Over de organisatie

Naam organisatie
M - Beheer Sportaccommodaties 3
Locatienaam
Sportaccommodatie De Kragt