Senior boa evenementen en horeca
Over de vacature
- Openingsdatum
- 13-05-2025
- Sluitingsdatum
- 24-05-2025
- Opleidingsniveau
- MBO
- Vakgebied
- Handhaven / Veiligheid
- Dienstverband
- Fulltime
- Uren per week
- 36
- Salarisindicatie
- € 3.359 - € 4.811
In Breda werk je aan uitdagende vraagstukken en maak je impact op het straatbeeld en de veiligheid. Samen met een betrokken team werk je aan een leefbare stad. Ben jij innovatief en werk je graag in een dynamische omgeving? Lees dan snel verder en reageer!
Wij zijn als Gemeente Breda op zoek naar een gedreven senior Boa evenementen en horeca. Als team streven wij er continu naar om zo veel mogelijk te ontwikkelen binnen ons werkveld. Wij zoeken dan ook iemand die innovatief is en het een uitdaging vindt om in onze veranderende wereld te werken. Als senior denk je mee over personele en inhoudelijke vraagstukken en ben je vertrouwenspersoon voor je collega’s. Je bent een verbinder en je hebt oog voor het coachen en begeleiden van nieuwe collega’s.
Herken jij jezelf? Reageer dan vooral!
Wat ga je doen?
- Je onderhoudt korte en efficiënte communicatielijnen met interne en externe ketenpartners.
- Je geeft advies over vergunningsaanvragen op het gebied van evenementen en horeca.
- Je zorgt ervoor dat informatie over evenementen en horeca beschikbaar is voor collega’s op straat.
- Je maakt operationele draaiboeken voor grote evenementen.
- Je organiseert overleggen met organisatoren en hulpdiensten.
- Je voert opbouw- en vergunningscontroles uit tijdens evenementen.
- Je coördineert alcoholwetcontroles en neemt deel aan het veiligheidsteam.
- Je verzorgt briefings, stemt de inzetplanning af en coacht nieuwe collega’s.
Wat vragen wij?
- Je houdt van een uitdaging en vindt het leuk om complexe zaken op te lossen.
- Je blijft neutraal en positief in elke situatie.
- Je schakelt makkelijk tussen verschillende rollen en ondersteunt collega-senioren.
- Je beheerst de relevante wet- en regelgeving.
- Je hebt kennis van en ervaring met evenementen en/of horeca.
- Je hebt minimaal een mbo 4-diploma of bent bereid dit op korte termijn te halen.
- Je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit en vindt overwerken indien nodig geen probleem.
- Je bent een echte teamspeler met coachende vaardigheden.
Wat bieden wij?
Werken bij de Gemeente Breda is werken in een stad met ambities. We denken vooruit en maken mogelijk. Voor onze inwoners én voor onze medewerkers. Naast een baan met impact kun je daarom rekenen op:
- Een jaarcontract voor - 36 uur per week, met mogelijk uitzicht op een vast contract.
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 3.359 - € 4.811 (schaal 09 cao gemeenten) op basis van 36 uur.
- 201,60 verlofuren per jaar bij een contract van 36 uur.
- Een individueel keuzebudget van 17,05% boven op je salaris dat je kunt inzetten voor studie, extra verlof of bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets. Het bedrag laten uitbetalen als een soort 13e maand kan ook.
- Volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Een goede werk-privébalans met flexibele werktijden.
- Een laptop en mobiele telefoon.
- De mogelijkheid om thuis te werken.
- Een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering.
- Een goede pensioenregeling bij ABP waarbij wij als werkgever 70% van de premie betalen en jij slechts 30%.
Wie zijn wij?
Binnen de afdeling Veiligheid en Leefomgeving wordt uitvoering gegeven aan bijna alle toezicht- en handhavingstaken waar de gemeente verantwoordelijk voor is.
Onze missie is: met en voor burgers, bedrijven en bezoekers organiseren en beschermen wij de veiligheid en leefbaarheid.
Lees meer over de Gemeente Breda: https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie
Enthousiast geworden?
Reageer dan snel op deze vacature. De vacature staat open tot en met 24 mei.
Gesprekken zijn gepland op 2 en 3 juni.
Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Rob Verhoeven (0621974839) of Patrick Kruithof (0611747275), teammanagers THOR.
Goed om te weten
- Gemeente Breda is een werkgever die gelijke kansen biedt. Wij ontvangen graag sollicitaties van alle voldoende gekwalificeerde personen ongeacht hun komaf, geslacht, functiebeperking, religie/overtuiging of leeftijd.
- Als ambtenaar heb je een bijzondere verantwoordelijkheid. Daarom vragen we van iedere nieuwe collega een Verklaring Omtrent Gedrag. Ook leg je een ambtseed of belofte af.
- Als je solliciteert kan het zijn dat we je openbare sociale mediaprofiel raadplegen.
Deze vacature delen? Geen probleem! Acquisitie stellen we niet op prijs.
Over de organisatie
- Naam organisatie
- M - Toezicht Handhaving Openbare Ruimte
- Locatienaam
- Stadskantoor